רוב המתקינים בישראל ממליצים ללקוחות על תדיראן. אבל אותנו מענין מה אתה חושב . נשמח לקבל גם את ההמלצה שלך. היא מאד חשובה לנו ולכל מי שצריך לבחור מזגן לחיים :-)
המלצה של Nitsan Yakir על תדיראן
שלום תדיראן, אי פעם חשבתם על כך שהלקוחות שלכם נותרים לקוחות שלכם גם אחרי שגביתם מהם את הכסף? לא? אז אני פה להזכיר לכם את זה.בשבוע האחרון השארתי 7(!!!) פניות דרך אתר שירות הלקוחות שלכם, ללא מענה. בנוסף, התקשרתי 3 פעמים לטלפון שירות הלקוחות שלכם. פעמיים לא נענתי. פעם אחת נענתי כי עליי להשאיר טלפון ויחזרו אליי. לא חזרו. מתישהו במהלך השבוע, נצידה חזרה אלי. נשים בצד רגע את צורת הדיבור המזלזלת שלה... היא אמרה לי "חכי רגע", הפעילה מוזיקת המתנה, נעלמה למשך 5 דקות שלמות, ואז.... השיחה נותקה.
האם חזרה אליי רוב כבודה והתנצלה על הניתוק? וודאי שלא.
האם חזרה אליי נצידה אחרת מתדיראן לאחר שהשארתי עוד פנייה טלפונית ועוד פנייה באתר ועוד פנייה לכתובת האימייל שלכם? וודאי שלא.
האם המזגן שלי עדיין לא מקרר? וודאי שכן.
האם אמליץ למישהו מחבריי או קרוביי לרכוש מזגן של חברת תדיראן המהוללת? לא ולא, לעולם לא. להתרחק!
תודה לכם על שאתם מקלים עליי את הקיץ.

שלום תדיראן, אי פעם חשבתם על כך שהלקוחות שלכם נותרים לקוחות שלכם גם אחרי שגביתם מהם את הכסף? לא? אז אני פה להזכיר לכם את זה.
בשבוע האחרון השארתי 7(!!!) פניות דרך אתר שירות הלקוחות שלכם, ללא מענה. בנוסף, התקשרתי 3 פעמים לטלפון שירות הלקוחות שלכם. פעמיים לא נענתי. פעם אחת נענתי כי עליי להשאיר טלפון ויחזרו אליי. לא חזרו. מתישהו במהלך השבוע, נצידה חזרה אלי. נשים בצד רגע את צורת הדיבור המזלזלת שלה... היא אמרה לי "חכי רגע", הפעילה מוזיקת המתנה, נעלמה למשך 5 דקות שלמות, ואז.... השיחה נותקה.
האם חזרה אליי רוב כבודה והתנצלה על הניתוק? וודאי שלא.
האם חזרה אליי נצידה אחרת מתדיראן לאחר שהשארתי עוד פנייה טלפונית ועוד פנייה באתר ועוד פנייה לכתובת האימייל שלכם? וודאי שלא.
האם המזגן שלי עדיין לא מקרר? וודאי שכן.
האם אמליץ למישהו מחבריי או קרוביי לרכוש מזגן של חברת תדיראן המהוללת? לא ולא, לעולם לא. להתרחק!
תודה לכם על שאתם מקלים עליי את הקיץ.
בשבוע האחרון השארתי 7(!!!) פניות דרך אתר שירות הלקוחות שלכם, ללא מענה. בנוסף, התקשרתי 3 פעמים לטלפון שירות הלקוחות שלכם. פעמיים לא נענתי. פעם אחת נענתי כי עליי להשאיר טלפון ויחזרו אליי. לא חזרו. מתישהו במהלך השבוע, נצידה חזרה אלי. נשים בצד רגע את צורת הדיבור המזלזלת שלה... היא אמרה לי "חכי רגע", הפעילה מוזיקת המתנה, נעלמה למשך 5 דקות שלמות, ואז.... השיחה נותקה.
האם חזרה אליי רוב כבודה והתנצלה על הניתוק? וודאי שלא.
האם חזרה אליי נצידה אחרת מתדיראן לאחר שהשארתי עוד פנייה טלפונית ועוד פנייה באתר ועוד פנייה לכתובת האימייל שלכם? וודאי שלא.
האם המזגן שלי עדיין לא מקרר? וודאי שכן.
האם אמליץ למישהו מחבריי או קרוביי לרכוש מזגן של חברת תדיראן המהוללת? לא ולא, לעולם לא. להתרחק!
תודה לכם על שאתם מקלים עליי את הקיץ.

רוב המתקינים בישראל ממליצים ללקוחות על תדיראן. אבל אותנו מענין מה אתה חושב . נשמח לקבל גם את ההמלצה שלך. היא מאד חשובה לנו ולכל מי שצריך לבחור מזגן לחיים :-)