על מה לקוחות ממליצים אחרי קניית מזגן חדש?
רוצים להתחדש במזגן ולא יודעים מאיפה להתחיל את הבדיקה? אל תדאגו, זה בסדר, בשביל זה אנחנו כאן כשמדובר על קניות גדולות יחסית, שישרתו אותנו מספר
החלטתם להתחדש בסלון חדש? המדריך שיעזור לכם לבחור נכון
כשקונים סלון חדש, כדאי לרכוש מוצר שנהנה ממנו להרבה זמן. מכיוון שמדובר בקנייה גדולה יחסית, שמשפיעה על הנראות ואיכות החיים של כל הבית, חשוב לוודא
על ההבדל בין המלצות וביקורות
המושגים "המלצות" ו"ביקורות", בהרבה מהמקרים, מוזכרים אחד עם השני, אך בין השניים קיימים הבדלים. לעיתים אנשים משתמשים באחד הביטויים ולאחר מכן, כשחוזרים על אותו המשפט
איך תגדילו את כמות הביקורות לעסק?
לקוח שנותן ביקורת טובה לעסק מסוגל לעזור למותג להרוויח עוד טיפת אמון. אלפי לקוחות שנותנים ביקורת טובה, זה כבר סיפור אחר… הם מסוגלים לשנות לגמרי את
איך לקדם את העסק?
באמצעות כלים ושיטות להתבלטות מעל המתחרים תוכלו להקפיץ את העסק שלכם קדימה. קבלו 5 צעדים ראשונים שיוכלו לעשות את העבודה הצלחה בעסק מתחלקת בבסיסה
איך להתחבר אל הלקוחות שלך?
חלק מהקמפינים מבינים את זה. אחרים לא. חיבור ללקוח הוא אחד הערכים היותר חשובים שצריך לעשות כדי להפוך את העסק שלך למצליח. לקוחות רוצים להרגיש
6 דרכים שיגרמו ללקוחות שלכם להתאהב בעסק שלכם
עולה הרבה יותר כסף להשיג לקוח חדש, מאשר לשמר את הלקוחות שכבר איתך, ולכן, חשוב לטפח את הקשר איתם אתם צריכים לשמח את הלקוחות שלכם.
לקוח מרוצה: 11 דרכים לשיפור שביעות רצון הלקוחות
מה הסוד להשגת לקוחות מרוצים שמפיקים פניות מפה לאוזן? על ידי שיפור שביעות רצון הלקוחות, תשיגו מעריצים המספרים לעולם על העסק שלכם האמרה הישנה "זה
על מה לקוחות ממליצים?
חשבתם פעם מה גורם ללקוח להמליץ על מוצר או שירות שהוא צרך? התשובה היא שבתהליך הקניה או הצריכה של המוצר, קרה משהו ללקוח והתהליך גרם
איך אוספים המלצות מלקוחות מרוצים?
הכנו לכם מדריך קצר עם השלבים החשובים ליצירת מנגנון לאיסוף המלצות שיווק "מפה לאוזן" כבר מזמן הפך להיות אטרקטיבי בהרבה מהדרכים הפרימיטיביות. מדובר במערך
מתי נכון לבקש המלצה מלקוח?
המחקרים כבר הוכיחו: כשלקוח רוצה לקנות מוצר כלשהו הוא יאמין וייחס יותר חשיבות להמלצות מאשר לפרסומות או מודעות. בנוסף, הנטייה לרכישת מוצר כלשהו תהיה מקור